Világom 1.

2015. február 28., szombat
Ha már világról van, szó ezennel bemutatnám Giccs Persona különös világát is:

Az átlag társadalom ellen forduló őrült nőszemély, aki utál beleolvadni a hétköznapi dolgokba, mégis sokszor ott találja magát ahol idióta emberek csak, hogy bekerüljenek, egy sznob helyre nyalják, falják egymást miközben akár drogoznak is. De Giccsecske még ekkor is különcül viselkedik, aminek megvan a hátulütője ugyanakkor nagyobb szabadság is tárul elé...Mégis mindezt titokban kell tartania.
Választhatsz! Mert választani érdemes nem kell, nem muszáj semmi! Minden fejben dől el.
Hogy mi minden érdekel engem?Hohó! Most huncut szemekkel és kócos hajjal (most keltem fel) vigyorgok a lakótársak nem is értik mi bajom. Nem gáz már megszokhatták különös viselkedésem.
Mielőtt belekezdenék, egy idézetet nyomok be, ami rám teljes mértékben igaz. „Ha elmondanám, mi minden érdekel, álmodozónak titulálnál.”
Szóval érdeklődésem sokfelé kiterjed. Legszívesebben mindent, ami csak eszembe jut, kipróbálnék. Kár, hogy a pénz hiánya inkább megnehezíti őket. Szóval életem vágyai. Hm..Igen a fent említett bungee jumping. Mindig álmodoztam arról milyen lehet biztonságosan zuhanni. Áh erről jut eszembe ejtőernyőzni is megtanulnék. Továbbá jöhet egy egész napos Vízi csúszdapark, Vidámpark is a legjobb barátokkal. Mert miért ne? Ki állítja, hogy a gyermeki korból kilépve fel kell hagynunk momentán ezekkel a remek szórakozásra alkalmas helyekkel?
Szeretek táncolni, imádom, ahogy felszabadít a zene. Az animéket és a mangákat sem szabad kihagyni. Lehet szörnyülködni, hogy meg merem nézni és még dicsőítem is ezeket. XD Amúgy akármilyen hihetetlen én is utáltam ezeket. Hááh anime na ne mááár…Aztán egyszer végignéztem egy nagyon remek alkotást ,onnantól kezdve pedig magába szippantott Japán eme „szimbóluma”. Persze egyszer kitudódott ez ,hogy szeretem és rögtön rám szálltak macerálni ennek következtében azóta is igyekszem titokban tartani. Az animés pajtásokat meg könnyű kinyomozni első beszélgetés alapján.;)

Jááj kihagytam imádott sorozatomat is a Doctor Who?-t. Sürgősen be kell, pótolni ezért máris kezdem a fangörcsös ömlengést. A világ legeslegjobb és legesleghosszabb sorozatáról van szó. Magyar címe a Ki vagy doki?. Vétek lenne nem ismerni ezt a nagyszerű fantáziával ellátott sorozatot. Ez is magával ragad és nem ereszt mire pedig észbe kapsz máris az egyik rajongója lettél valamelyik Dokinak..

Továbbá hobbim közé tartozik a novella és versírás, ezt kimondván mindig nyálasan hangzik. Bár lehet, azért gondolom, így mert állandóan kerek szemekkel bámulnak vissza rám. Haa te verset írsz??? Te jó ég itt a világvége! Minden nőt és gyereket vigyenek, a föld alá a férfiak pedig kövessék őket óvszerrel.

A világomnak van egy sötét oldala is..Na de annyira nem is igazán sötét, mint ahogy elsőre hangzani fog. XD Szeretek az okkult dolgok után olvasgatni. Lenyűgöznek azok a legendák, mítoszok és lények, amik körülölelik az ismeretlent. Lényem ezen oldaláról soha senkinek nem beszélek. Egyfajta tiltott szekció, a titkos hatodik körzet vagy, ahogyan én hívom a Bermuda – háromszög az agyamban.
Egy Giccs Persona énjei avagy maszkjai:

Démoni: Ez az én nagyon gonosz tud lenni. Sokszor megrémülök magamtól emiatt. A legváratlanabb pillanatban bukkan fel, s mint egy erős fuvallat tovaszáll romokat hagyva maga után.
Különc: A nem normális én. Tiszta dilinós, néha gyerekes. Minden hülyeségben benne van.
Komoly: Felelősségteljes, aki mindenki mást védelmez.
Másvilág: Sokszor a különcséggel párosul, ami író fantáziával megáldott.

Barátok Giccsecske életében:
Egy valamit tudni kell ezzel kapcsolatban.Ha hiszitek , ha nem, mindenesetre ilyen az életem.  Sokszor voltak állítólagos barátaim, akik belekevertek valamibe és ott hagytak a szarban. A legrosszabb az volt, hogy egyedül álltam ott és fogalmam nem volt róla mit kellene csinálnom vagy, hogy mit ronthattam el. Talán előző életemben tettem valami megbocsáthatatlant, amiért mindig magamra hagynak? Mindegy...Ez már régen volt és már tudom mi, miért volt. Az én hibám volt minden...Nem ismertem fel előbb a helyzetet ám most már tudom ,hogy hogyan másként mindent.
És csak annyit még hozzáfűzök ,hogy egyedül kellett farkas szemet néznem a „sötétséggel”. Talán ezért is félek a sötétben ,mert arra emlékeztet, hogy bármikor bárhonnan érhet a baj. és mert olyan dolog, amit nehezen lehet átlátni..

De egyszerűen már unom, hogy senkire nem tudok Isten igazából támaszkodni. Valaki/Valakik, aki/akik tovább lát és nem von le téves következtetéseket már a legelején, hanem megvárja, míg megismer engem vagy az adott szituációt.

Nemrég beszélgetem egy a szívemnek nagyon kedves barátnőmmel. Elmondtam neki mi bánt ő pedig végighallgatta. Nagyon jól esett...Köszönöm teveclubbos pajtinő!:)
Míg másik két barátom egy olyan szituációt szűrt le, amiért a szívem egy darabja ismét a porba hullott. Igen fáj! Bevallom őszintén nőiesen. Nem takargatom. Tudja csak meg a világ, hogy rosszul érzem magam miatta pedig csak egy átlagos kis baráti összejövetel lett volna..Se több se kevesebb. Mégis el kell döntenem, hogy megmagyarázom, vagy hagyom inkább. Végül is ők se méltattak arra, hogy reálisan lássák a dolgokat.  /Hajjaj.. író mondja a reálist….xD/
Sajnálom, hogy nehezen lehet megérteni, azt hiszem ez az én hibám. Úgy néz ki én ezzel a teherrel jöttem a világra...

Előző oldal...                                                                 Folytatása következik...Amikor fut és nem jön.





Írta,
Giccs Persona

Lektorálta,
Alice Walker

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Menu